måndag 2 januari 2017

God fortsättning på det nya året!

Ja, då har vi ett nytt år framför oss!
Först vill jag tacka alla som gör detta möjligt för mig att driva Garnadiset! Alla fina kunder som väljer att handla hos mig, och det är så kul att fler och fler hittar hit. Även ett stort tack till min fina familj, sambo, syster och mamma, som också ställer upp och stöttar med företagandet och allt runtomkring som måste fungera!

För att detta ska bli hållbart för mig och att jag ska kunna fortsätta driva Garnadiset så har jag beslutat mig för att göra vissa ändringar i mina öppettider. Jag kommer fortsätta att öppna klockan 11 som jag har gjort under hela december.
Stick-In sätter igång igen på tisdag 10 januari som vanligt mellan 12-15 och onsdagens första börjar 18:e januari, klockan 17.30-20.30. Onsdags Stick-In fortsätter även den som vanligt varannan ojämn vecka. Jag kommer ha stängt mellan 17.00-17.30 innan Stick-In för att kunna förbereda inför kvällen. Sen behöver även jag en liten paus med mat och toalettbesök för att kunna jobba från 9-21 denna dag. Hoppas ni har förståelse över det!



Har ni förslag på olika kurser som ni är intresserade av tar jag tacksamt emot det!

Ha det gott och hoppas vi fortsätter ses under 2017!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar